2012. február 15., szerda

Szombaton

Ismét összeültünk egy kis öltögetésre és tereferére.Nagyon gyorsan eltelt a nap, köszönjük MSE-nek a vendéglátást!
Felütötte a fejét a "tralala" nevű hímzős betegség, de változatlanul dúl még a kendőhorgolási láz is. Andi, Böbe és én tralalat, MSE DFEA-s málnát öltögetett, Adél a gyönyörű kendőket horgolta. Sajnos Ági most nem tudott velünk tartani, majd legközelebb megnézzük a takaróján egyremásra nyíló szép virágait.
Vasárnap késő este már be is fejeztem ezt a kismadaras tralalát. Igazából már régen nézegetem ezeket a mintákat, de még nem éreztem vágyat a hímzésükhöz, mert a minta nem ejtett rabul, viszont most a színei teljesen elvarázsoltak, nagyon szeretem ezeket az árnyalatokat.

5 megjegyzés:

gromine írta...

Kellemes szombat lehetett, gyönyörű színei vannak a tralala-nak !!

Rozy írta...

Nagyon szép lett, engem a Tralala Floraliek varázsoltak el, tervbe vannak véve. Szerintem a minta is kedves.

Emese írta...

Hűha de gyorsan kész lett, nagyon szép !!!

agnesordog írta...

Nagyon tetszik ! Mi lesz belőle?

goblen írta...

Azta, de gyors voltál!!!!!!
Nálam még mindig a táskában van az egész csomag... :)