2009. január 13., kedd

Most tanultam!

Általános iskolában kb 6. osztályban ősszel indult szakácsszakkör. Mindenáron járni szerettem volna, ezért nem hagytam békét édesanyámnak, hogy engedjenek el, hetente 1x , talán szerdán 3-5ig. Messze laktunk az iskolától, korán sötétedett, féltettek (akkor még nem tudtam mitől).Aztán mégis megoldódott, már nem emlékszem hogy, de talán Szekeres Márti is beiratkozott , Ő 2 évvel (!) idősebb volt!
ANYUKÁM VART NEKEM EBBŐL AZ ALKALOMBÓL EGY KÖTÉNYT.
Valahol a rongyos zsákban még lehet belőle darab! Jól sikerült, sokat használtam , szép hímzés volt rajta! A hímzést is anyukám csinálta, de a RÓZSÁKAT nem, mindíg terveztem, hogy egyszer megtanulom, hogy kell tűvel olyan szép rózsákat készíteni, mint amilyen a kötényen van, de még azt sem tudtam mi a neve a hímzésnek. Az internettel elérkezett az idő, hogy megtudjam a titkot.
A KERESZTSZEMES TÁRSASÁG találkozón Ágnesördög nem is látta a rózsát mégis tudta, hogy miről beszélek! 2 nap múlva jött egy email safi88-tól , benne a link: egy darabka anyagon kipróbáltam, a számítógép előtt ülve a videón himző hölgyet utánozva ma már kész is az első rózsám.
Varrtam is belőle egy" lógókát", íme:

2 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon szép! És a különlegessége, hogy szép domború.

Mariska írta...

A linkjeim között a "rózsa és egyéb hímzések" között megnézheted hogy készül.
ha lefelé görgeted találod:
Miscellaneous Embroidery Techniques
* Bullion Rose Bud Tutorial